Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработещ клаксон!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Твърде вероятно е този пин 7 на буксата да не контактува добре спрямо таблото. Опитай да я размърдаш или почистиш.
    В таблото няма кой знае какво да се скапе. Има едни прости шини на няколко слоя.
    В краен случай има един лесен и бърз български вариант

    Онова кабелче дето го беше боднал заедно с релето в цокъла (на пин 85) краят, който допираше до шаси го свържи към проводника от пин 7 на буксата и си в джаза
    Да, това е хитро, утре най-вероятно ще му откача де що букси има и ще го мъча да го вадя, ще ми се да го разгледам обстойно. Мерси много за насоките, ecotronic, по-принцип с тоци много не се бутам
    пп при този бг вариант няма ли да прескочим бушона?
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Да, това е хитро, утре най-вероятно ще му откача де що букси има и ще го мъча да го вадя, ще ми се да го разгледам обстойно. Мерси много за насоките, ecotronic, по-принцип с тоци много не се бутам
      пп при този бг вариант няма ли да прескочим бушона?

      Не, няма. Така само ще дублираш веригата между пин 7 на буксата и пин 85 на релето, която нормално трябва да е изградена вътре в таблото, но незнайно, защо се губи.

      Ако си решил да разглобяваш таблото, мисля, че това е излишно, защото вътрешните връзки са направени от ламарина и няма как да прегорят или прекъснат по някаква друга причина. Сигурно лошият контакт е при самата букса или в цокъла на релето - там, където влиза пин 85.

      И не им се плаши толкова на тоците. Мисли за тях, като за вода, която тече по маркуч



      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        На 147 проблема ми излезна - под еърбега има една платка на нея имаше изгоряло съпротивление през него минава сигнала на клаксона. С капка калай направихме мост.
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #34
          Значи тази сутрин нещо пак загубих логиката и пиша!
          Доколкото ми стана ясно при натискане на клаксона идва (-) на пин 7 който в последствие се губи някъде из платката/буксите до релето. Реших преди да разглобя всичко да пробвам на съпротивление с мултимера дали ще дойде (-) на въпросния пин при натискане на клаксона.(всъщност това b_angelov го реши, аз само го направих) Лошото е, че на този пин си виси (-) независимо дали е натиснат клаксона ?!?! Работата отива на самоубийство
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #35
            Освен схемата, която гледаме да не съответства на реалността, за друго обяснение не се сещам. В такъв случай извади релето от цокъла, бодни едната сонда на омметъра в пин "85" на цокъла и с другата пипай пиновете на буксата "I" (тази с въпросния пин 7) докато премериш съпротивление 0 ома на някой от всичките и кажи кой е.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Много тертиплийски си сглобих всичко по местата (за 14-ти път) и и запазих час за чичко-жичко в сряда 10часа
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #37
                Готово за 1час и 30кинта. Извод - козата си сака пръч.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Готово за 1час и 30кинта. Извод - козата си сака пръч.
                  Къде се оказа проблемът?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Къде се оказа проблемът?
                    Нямам представа. Не бях там. Свалил нещо нашия занесъл си го в стаичката, запоявал там и тва е. Важното е, че сега вдигаме шум.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #40
                      Баш навреме, идат абитурентски балове.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        Аз имам същият проблем..няма клаксон, няма сватба, човек не може да си изкаже мнението на пътя!
                        До релето не ходи (-), а в сервиза ми казаха, че е спукана гривната. Продават ли се отделно гривните и колко вървят? Питах на няколко места и искат да ми я продадат заедно с лостчетата, за мигачи, чистачки и т.н.
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Distinction

                        Comment

                        Working...
                        X